sunnuntai 3. elokuuta 2014

Fanfickiä ja videoita

Mui (kku ) taas kerran

Täällä taas. Ja anteeksi. Oon ollu kiireinen kaikenlaisen muun kirjotuksen takia. Oon kirjotellu fanfickejä  ja ovat vieneet aika kivasti aikaa , mut oon aika ylpee siitä viimeisestä.
( Huom , kaikki ovat Englanniksi :/ )

Kuten varmasti tiedätte , oon kolmen tv sarjan fani, enkä oikeestaa muusta puhukkaan :)( Supernatural, Criminal minds ja Sherlock Holmes BBC ) niin aattelin sit et rupeenpa kirjottelee aiheesta , kun kaikki sanoo et mun pitäs ruveta kirjailiaks , koska mulla on niin vilkas mielikuvitus. Joten aattelin kokeilla.

Criminal minds fanit huomio.

Kaikki sanoo et Hotch ja Emily oisivat olleet ihana pari. Ja joo. Mut jotenkin mulle tulee enemmän JJ/Hotch. Tulee samalla tavalla heti mieleen , niinkuin Destiel superissa.Ne ois jotenkin ♥♥♥ 
SO.. kirjotan siis Jj/Hotch tarinoita, yks on sellanen Oneshot , eli vain yhden luvun mittainen lyhyt tarina. 

Rainy Day tuli sen nimeksi ja löydät tarinana tuosta  --->Rainy day

Sitten olen kirjoittanut tavallaan myös Superin ja Criminalin Crossoverin , mutta tarinan hyvyydestä en tiedä mutta löydät sen kuitenkin täältä ---- > End is always a new beginning

Mutta tämä viimeinen: On jo aika pitkällä, ja yritän kirjoittaa uutta lukua päivittäin ja olen tästä aika ylpeä. Viimeisimmät luvut ovat olleet myös yhtä tuskaa kirjoittaa.  Minulla on nimittäin paha ongelma. Pystyn kuvittelemaan tarinan kulun todella aidosti, kuin olisin itse osa tarinaa , mikä tekee kirjoituksesta hankalaa. 
Tämä on myös JJ/Hotch fanfic. Tarinaan pääset tuosta ---- > No one is going to hurt you again.
Muistakaas sitten myös kertoilla, mitä mieltä olitte tarinoista, arvostaisin sitä suuresti. 

Nyt kun olimme Jj/Hotch aiheessa , tuli heti mieleen muutama ihana kohta , joten jätän siis tämän tähän ; )
Eiks ne ookki ihanii :? Hihihihihiii.
Voisin laittaa niin monta videoo tänne ettette uskokkaan, mut kun aika loppuu kesken, ni et joku toinen kerta sitten.

Mutta , nyt voisinkin laittaa vielä kaksi videota tänne, ja aiheena ei ole tälläkertaa JJ/Hotch vaan Destiel.
Tein tossa muutama päivä sitten kaksi uutta videota ja kummankin aiheena Destiel

I'm all out of love ~ Destiel
Sekä
Destiel ~ Stay with me
Ja olenkos jo näyttänyt teille myös yhden muun Superi videon jonka tein vähän aikaa sitten?
Supernatural ~ Kill the DJ

 Hope you like them and let me kniw what you think ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti